Електронний
цифровий підпис
Як стати
користувачем ЕЦП?
Каталог сертифікатів
Підтримка користувачів
АЦСК «Україна»

Увага! Останній день подання звітності ЄСВ - 22.06.2015р.!

Порядок отримання ЕЦП

ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ КЛІЄНТОМ

Для того щоб стати власником сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (далі ЕЦП) Вам необхідно:

1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП, одним зі способів:

- паперовий договір: підписати з боку Клієнта в двох екземплярах і разом з комплектом документів подати в Центр сертифікації адміністратору реєстрації для подальшої відправки в ТОВ "ЦСК "Україна".

- "безпаперовий" договір (в електронному вигляді): ознайомитись з Електронним договором, підписаним ЕЦП ТОВ "ЦСК "Україна", на сайті або в системі електронного документообігу "M.E.Doc". Після цього заповнити і підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису і подати її з повним комплектом документів адміністратору реєстрації. Договір підписувати не потрібно. Як і Договір про надання послуг ЕЦП, Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.

2. Сплатити рахунок за надання послуг ЕЦП згідно прайсу.

3. Сформувати в системі електронного документообігу "М.E.Doc" заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.

4. Подати адміністратору реєстрації ТОВ "ЦСК "Україна" або ВПР (відокремлений пункт реєстрації) комплект необхідних документів.




Головна | Про компанію | Порядок отримання ЕЦП | Отримати рахунок | Прайс | Словник термінів | Контакти
Акредитований центр сертифікації ключів «Україна» © 2016