Укр Рус
Электронная очередь Поиск сертификата
Защищенные носители
АЦСК «Украина»
Про ЭП
Приобрести ЭП
Поддержка пользователей
Контакты
  • image06
  • image06

Інструкція по налаштуванню програми «M.E.DOC» після отримання сертифікатів ЕП


Відтепер при завантаженні сертифікатів у програму «M.E.Doc» не потрібно змінювати центр сертифікації ключів в меню «Адміністрування - Параметри системи – Підпис».

Усі сертифікати, незалежно від типу АЦСК, можна завантажити у меню «Адміністрування - Сертифікати».

Завантаження сертифікатів ЕП. Сертифікати можна завантажити двома способами обравши в розділі Адміністрування – Сертифікати – Встановлені сертифікати:

-    або натисніть кнопку «Завантажити з Інтернету», як вказано на малюнку (Мал.1):

 


Мал.1 Завантаження сертифікатів за допомогою Інтернету


-    або оберіть Додати запис (або Ctrl+I) на панелі інструментів закладки Встановлені сертифікати (Мал.2). У відкритому вікні вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів, які позначені піктограмою   та мають розширення файлу *.crt. Оберіть потрібний сертифікат (або декілька сертифікатів) та натисніть кнопку «Открыть».

 

Мал.2 Завантаження сертифікатів з вказаного каталогу

2. Налаштування комплекту підписів. Сертифікати автоматично з’являться у вкладці Встановлені сертифікати та програма відразу запропонує налаштувати комплект підпису документів. Із списку, що випадає оберіть відповідальних осіб (Мал.3).

 


Мал.3 Налаштування комплекту підписів

3. Налаштування електронної пошти. Оберіть Адміністрування – Параметри системи – Електронна адреса (Мал.4) ведіть в полі Адреса Ваш E-mail. Рекомендується створити окрему електронну скриньку на одному з надійних УКРАЇНСЬКИХ поштових серверів (ukr.net, meta.ua, gmail.com), яка використовуватиметься лише для відправлення звітів та отримання електронних квитанцій.
Далі натисніть кнопку Перевірити з'єднання, та обов’язково збережіть налаштування. На поштовій скриньці має бути налаштовано пересилку по POP3/IMAP.

 

 
Мал.4  Налаштування електронної пошти

4. Встановлення коду доступу. Щоб завантажити код доступу автоматично натисніть в  Головному меню – Адміністрування – Керування кодом доступу кнопку «Завантажити» (Мал.5). Якщо у вікні з’явиться інформація «Не знайдено жодного коду доступу» зателефонуйте 044-206-72-10 (технічна підтримка).

 


Мал. 5  Завантаження ліцензії

5. Підписання Заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (із Державною фіскальною службою України). Після отримання сертифікатів необхідно підписати Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів.
   Для цього необхідно із Головного меню увійти в Звітність – Реєстр звітів – обрати період створення звіту та натиснути на кнопку   (або Файл – Створити звіт).
Для юридичних осіб у розділі Державна фіскальна служба – підрозділу Інше із реєстру бланків оберіть документ J1392001 «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів» (Мал.6)

 

Мал. 6 Вікно вибору Заяви про приєднання для юридичних осіб


Якщо Ви фізична особа-підприємець (ФОП), тоді необхідно обрати Державна фіскальна служба – Звітність фізичних осіб та обрати документ F1392001 «Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів».


Важливо! Всі поля в Заяві обов’язкові для заповнення!

Підпишіть Заяву електронними підписами та відправте до Державної фіскальної служби. Ви маєте отримати звіт про доставку документу, квитанцію з підтвердженням про прийняття Заяви та квитанцію з підтвердженням про успішне приєднання до договору.

 

6. Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (подається для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, наприклад бухгалтеру)

Увійдіть в Звітність – Реєстр звітів – оберіть період створення звіту та увійдіть у Файл – Створити звіт.

Для юридичних осіб у розділі Державна фіскальна служба – підрозділу Інше із реєстру бланків оберіть документ J1391103 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису» (Мал.7).

Якщо Ви фізична особа-підприємець (ФОП), тоді необхідно обрати Державна фіскальна служба – Звітність фізичних осіб та обрати документ F1391103 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису»

При цьому Повідомлення спочатку необхідно підписати сертифікатами посадових осіб, зазначених у табличній частині Повідомлення, і лише після цього підписати його сертифікатом керівника, що вже зареєстрований у системі.


Мал. 7 Вікно вибору Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису

7. Укладання Заяви про реєстрацію електронного цифрового підпису з ДССУ (необхідно відправити до Державної служби статистики України після отримання сертифікатів).

Увійдіть в Звітність – Реєстр звітів – оберіть період створення звіту та увійдіть у Файл – Створити звіт.

У вікні Створення звіту оберіть розділ Державна служба статистика - підрозділ Інша звітність – Інше та документ S1391101 «Заява про реєстрацію електронного цифрового підпису» (мал.8)


Мал. 8 Вікно вибору Заявки для ДССУ


Важливо! Переконайтесь, що Код території за КОАТУУ Ви вказали вірно (у розділі Довідники – Картка приєднання – Додатково).

Далі заповніть заявку (Мал.9) та до табличної частини обов’язково додайте всі сертифікати, які будуть використовуватись для подання звітності у ДССУ. Підписувати заявку Ви будете сертифікатами, що вказані в таблиці. Після підписання відправте заявку та обов’язково дочекайтеся позитивної квитанції від ДССУ, після чого Ви можете подавати звіти.


Мал. 9 Вікно заповнення Заявки для ДССУ

Відтепер Ви можете формувати та відправляти звіти в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису в Державну фіскальну службу України, Державний комітет статистики, Пенсійний фонд України та ФСС з ТВП.

Про АЦСК «Украина» | Приобрести ЭЦП | Электронный документооборот | Контакты
+380 44 206 72 31 (30) Задать вопрос 04080, г.Киев, ул. Кирилловская (Фрунзе), 102