Мобільний застосунок CloudKey: вхід та робота в електронному кабінеті платника податків

CloudKey — хмарний захищений носій, що зберігається у сховищі провайдера довірчих послуг. Щоб працювати в Електронному кабінеті, вам потрібно завантажити мобільний застосунок CloudKey (доступний для користувачів Android та iOS), завантажити сертифікати до нього та авторизуватись у кабінеті. 

Для того, щоб підписувати документи в Електронному кабінеті виконайте наступні дії: 

1. Зайдіть у попередньо встановлений мобільний додаток CloudKey та додайте сертифікати вашого підприємства.


клаудкей інструкція

2. Введіть код ЄДРПОУ підприємства та відмітьте необхідні сертифікати, потім натисніть “Додати обране”.

клаудкей інструкція

3. Для авторизації за допомогою CloudKey в Електронному кабінеті натисніть “Вхід” (1) — “Хмарне сховище” (2) та оберіть ЦСК “Україна” — хмарний підпис CloudKey (3) потім натисніть “Отримати посилання” (4).

клаудкей інструкція

4. Відскануйте QR-код за допомогою мобільного застосунку CloudKey. Щоб запустити сканування натисніть “Сканер”.

клаудкей інструкціяклаудкей інструкція

5. Оберіть сертифікат та введіть пароль до нього.

клаудкей інструкціяклаудкей інструкція

6. Після оброблення запиту Ви будете авторизовані в Електронному кабінеті. Щоб підписати будь-який документ оберіть “Підписати” (1) — “Хмарне сховище” (2) та оберіть ЦСК “Україна” — хмарний підпис CloudKey (3) після чого натисніть “Отримати посилання” (4).

клаудкей інструкція

7. Виконайте дії, які описані в пунктах 4 та 5 цієї інструкції. Підписаний документ буде показано у реєстрі.

клаудкей інструкція