Мобільний застосунок CloudKey: вхід та робота в електронному кабінеті платника податків
CloudKey — хмарний захищений носій, що зберігається у сховищі провайдера довірчих послуг. Щоб працювати в Електронному кабінеті, вам потрібно завантажити мобільний застосунок CloudKey (доступний для користувачів Android та iOS), завантажити сертифікати до нього та авторизуватись у кабінеті.
Для того, щоб підписувати документи в Електронному кабінеті виконайте наступні дії:
1. Зайдіть у попередньо встановлений мобільний додаток CloudKey та додайте сертифікати вашого підприємства.
2. Введіть код ЄДРПОУ підприємства та відмітьте необхідні сертифікати, потім натисніть “Додати обране”.
3. Для авторизації за допомогою CloudKey в Електронному кабінеті натисніть “Вхід” (1) — “Хмарне сховище” (2) та оберіть ЦСК “Україна” — хмарний підпис CloudKey (3) потім натисніть “Отримати посилання” (4).
4. Відскануйте QR-код за допомогою мобільного застосунку CloudKey. Щоб запустити сканування натисніть “Сканер”.
5. Оберіть сертифікат та введіть пароль до нього.
6. Після оброблення запиту Ви будете авторизовані в Електронному кабінеті. Щоб підписати будь-який документ оберіть “Підписати” (1) — “Хмарне сховище” (2) та оберіть ЦСК “Україна” — хмарний підпис CloudKey (3) після чого натисніть “Отримати посилання” (4).
7. Виконайте дії, які описані в пунктах 4 та 5 цієї інструкції. Підписаний документ буде показано у реєстрі.