ЦСК «Україна» запускає оформлення електронних підписів згідно з новим Законом безболісно для громадян
Електронний підпис – ваш ключ до цифрового світу. Його, як і раніше, громадяни, представники юросіб та ФОП можуть отримати в мережі крамниць електронних послуг «Твій час» по всій Україні – всі норми Закону України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII, який набрав чинності 7 листопада 2018р., вже впроваджені в роботу.
Як повідомлялося в пояснювальній записці до Закону, його прийняття сприятиме забезпеченню: захисту прав і законних інтересів користувачів електронних довірчих послуг, захисту персональних даних, які обробляються при наданні електронних довірчих послуг, інтероперабельності та технологічної нейтральності національних технічних рішень, відкритості для інновацій в сфері електронних довірчих послуг.
Електронні довірчі послуги додають надійності та більше можливостей для їх користувачів, тож зміни повинні пройти безболісно для громадян. Все частіше будуть зустрічатися терміни: кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронний підпис (ЕП) замість ЕЦП. Все впровадження змін з новим Законом відбуватиметься внутрішньо для АЦСК, які надавали ЕЦП, зміниться й їхня назва відповідно термінології, вказаної в Законі.
ЦСК «Україна» продовжує свою роботу у звичному режимі, впровадивши всі нормативно-правові зміни. Центр сертифікації ключів «Україна» вже внесено до списку «Кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг» Міністерства юстиції України, сформовано список документів, необхідний до подання при оформленні електронного підпису, персонал ознайомлений з новим Законом і радо проконсультує кожного у мережі крамниць «Твій час».
Оформлення електронного підпису за новим Законом «Про електронні довірчі послуги»
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» комплект документів, необхідний для отримання кваліфікованого електронного підпису, залежить від заявника.
Ознайомитися з детальним переліком документів згідно конкретного заявника можна за посиланням: комплект документів. Їх подання за Законом «Про електронні довірчі послуги» здійснюється особисто підписантом.
Переваги електронних довірчих послуг
Громада та бізнес мають право і технічні можливості користуватися електронними сервісами для отримання послуг від держави. Такими сервісами є, наприклад, електронні кабінети установ, де можна замовити довідки, відомості, оформити допомогу при народженні дитини, отримати процесуальні документи, зареєструвати бізнес чи отримати паспорт – і все це за електронною ідентифікацією користувача, тобто за електронним підписом.
Саме електронний підпис стає важливою складовою електронних довірчих послуг. До складу електронних довірчих послуг входять:
- створення, перевірка та підтвердження удосконаленого електронного підпису чи печатки;
- формування, перевірка та підтвердження чинності сертифіката електронного підпису чи печатки;
- формування, перевірка та підтвердження чинності сертифіката автентифікації веб-сайту;
- формування, перевірка та підтвердження електронної позначки часу;
- реєстрована електронна доставка;
- зберігання удосконалених електронних підписів, печаток, електронних позначок часу та сертифікатів, пов’язаних з цими послугами.
Центр сертифікації ключів «Україна» вже у довірчому списку кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг.