При зміні місця обліку електронні ключі підлягають заміні
Якщо суб’єкт господарювання чи фізична особа змінює місце обліку, необхідно замінити посилені сертифікати, які містять застарілу інформацію, на нові.
Згідно із 7 статтею Закону України №852 «Про електронний підпис» та п.п. 4.2.18 та 4.2.19 п. 4.2. розд. 4 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису із АЦСК «Україна» підписувач при зміні місця обліку зобов’язаний надавати інформацію про зміну даних, що відображені в сертифікатах, центру сертифікації ключів своєчасно.
Тому при зміні адреси місця обліку в першу чергу потрібно скасувати сертифікати, які містять інформацію про стару адресу. Для цього потрібно подати заяву на скасування сертифікату одним із двох способів:
- відправити в електронному вигляді створену в програмному забезпеченні M.E.Doc, СОТА або «Звіт Корпорація» заяву, підписану сертифікатом ЕП, який підлягає скасуванню;
- подати до відділення АЦСК «Україна» письмову заяву, засвідчену підписом директора та, за наявності, печаткою підприємства.
Зауважимо, що сертифікати, які містять неправильні дані, потрібно саме скасувати, а не заблокувати. Такі сертифікати не підлягають поновленню. Тому після скасування сертифікатів потрібно надати пакет документів із актуальною інформацією та отримати новий посилений сертифікат відповідно до порядку отримання ЕП.