ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ «УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 36865753 (надалі - Центр), в особі Директора Кохно Валерія Валерійовича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, керуючись ст. 633, 641, 644 Цивільного кодексу України, цим документом пропонує необмеженому колу осіб, кожен з яких окремо в подальшому іменується Клієнт, акцептувати цю публічну оферту (укласти цей Договір публічної оферти) на нижчевикладених умовах. Надалі за текстом цього Договору публічної оферти (надалі – Договір) Центр та Клієнт разом іменуються Сторони, а кожна окремо – Сторона. Прийняття (акцепт) цієї публічної оферти здійснюється Клієнтом у порядку, визначеному в цьому Договорі. Внаслідок прийняття (акцепту) Клієнтом цієї публічної оферти цей Договір вважається укладеним. Клієнт підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі та автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору та цін шляхом акцептування без підпису письмового примірника Договору Сторонами.

1. Загальні положення

1.1. Порядок надання послуг визначається:

- Законами України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі - Закон) та «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV;

- Регламентом роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Центру (далі - Регламент);

- цим Договором;

- іншими нормативно-правовими актами у сфері електронних довірчих послуг.

1.2. Користувачі електронних довірчих послуг - підписувачі, створювачі електронних печаток, відправники та отримувачі електронних даних, інші фізичні та юридичні особи, які отримують електронні довірчі послуги у Центрі відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»» від 05.10.2017 № 2155-VIII.

1.3. Клієнт несе юридичну та фінансову відповідальність за виконання користувачами електронних довірчих послуг, що його представляють, умов цього Договору.

1.4. Всі користувачі електронних довірчих послуг, які звернулися за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки (далі – сертифікат), мають пройти процедуру ідентифікації особи згідно зі ст. 22 Закону.

1.5. Клієнт підтверджує, що ознайомився і погоджується з політикою сертифікації та умовами обслуговування кваліфікованих сертифікатів, які викладені в Регламенті Центру, розміщеному на електронному інформаційному загальнодоступному ресурсі в мережі Internet - сайт http://uakey.com.ua (далі – сайт Центру), та нормативно-правових актах, що регулюють надання електронних довірчих послуг.

1.6. Комп’ютерна програма «Програмний комплекс «Варта» - програмний засіб криптографічного захисту інформації (Експертний висновок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України №04/05/02-3028 від 17.11.2020 року) (надалі – програмний комплекс «Варта»).

1.7. Всі інші терміни в цьому Договорі вживаються у значенні, визначеному Законом та іншими чинними нормативно-правовими актами України.

2. Предмет договору

2.1. Центр надає Клієнту, а Клієнт приймає і оплачує наступні послуги за цінами, визначеними на сайті Центру:

2.1.1. кваліфікована електронна довірча послуга створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки, яка включає:

- надання користувачам електронних довірчих послуг засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки для генерації пар ключів та/або створення кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток;

2.1.2. кваліфікована електронна довірча послуга формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки, яка включає:

- створення умов для генерації пари ключів особисто підписувачем чи створювачем (уповноваженим представником юридичної особи) електронної печатки;

- формування сертифікатів, що відповідають вимогам Закону, та видачу їх Клієнту;

- скасування, блокування та поновлення сертифікатів у випадках, передбачених Законом;

- перевірку та підтвердження чинності сертифікатів шляхом надання третім особам інформації про їхній статус та відповідність вимогам Закону;

- надання доступу до сформованих сертифікатів шляхом їх розміщення на сайті Центру, за умови згоди Клієнта на публікацію сертифіката;

2.1.3. кваліфікована електронна довірча послуга формування, перевірки та підтвердження кваліфікованої електронної позначки часу, яка включає:

- формування кваліфікованої електронної позначки часу;

- передачу кваліфікованої електронної позначки часу користувачеві електронної довірчої послуги;

(надалі разом або кожна окрема - довірчі послуги)

2.2. Центр здійснює постачання та передає на умовах цього Договору у користування Клієнта програмний комплекс «Варта», визначений в п. 1.6. цього Договору, а Клієнт зобов’язується прийняти та оплатити програмний комплекс «Варта» за цінами, визначеними на сайті Центру.

2.3. За бажанням Клієнта Центр надає підписувачам та/або створювачам електронної печатки права використання засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, розміщених у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який здійснює генерацію та/або управління парою ключів від імені підписувача чи створювача електронної печатки, за цінами, визначеними на сайті Центру (надалі – послуга з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey)).

3. Права та обов’язки Центру

3.1. Центр має право:

3.1.1. отримати і перевірити відомості про підписувача та/або створювача електронної печатки, що необхідні для проходження процедури реєстрації і формування сертифіката;

3.1.2. відмовити Клієнту або його представнику - підписувачу та/або створювачу електронної печатки в проходженні процедури реєстрації, зміні стану сертифіката та інших довірчих послугах у випадках, передбачених Регламентом або у разі порушення умов проходження процедури реєстрації та отримання довірчих послуг, передбачених цим Договором та Регламентом;

3.1.3. вимагати від Клієнта або підписувача та/або створювача електронної печатки усунення будь-яких порушень умов даного Договору та Регламенту;

3.1.4. розкрити інформацію про Клієнта або персональні дані його підписувача та/або створювача електронної печатки відповідним органам в порядку, передбаченому законодавством України;

3.1.5. скасовувати, блокувати та поновлювати сертифікати у випадках, передбачених цим Договором та Регламентом;

3.1.6. змінювати вартість довірчих послуг та/або вартість постачання програмного комплексу «Варта» та/або вартість послуги з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) в порядку, передбаченому цим Договором;

3.1.7. тимчасово зупиняти надання послуг у випадках, передбачених цим Договором;

3.1.8. припинити дію Договору у випадках, передбачених цим Договором;

3.1.9. інші права, передбачені цим Договором, Регламентом та чинним законодавством України.

3.2. Центр зобов‘язаний:

3.2.1. своєчасно та якісно надавати довірчі послуги, вчасно та якісно постачати програмний комплекс «Варта» та/або надавати послуги з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey), передбачені цим Договором та Регламентом;

3.2.2. забезпечувати захист інформації, персональних даних підписувачів та/або створювачів електронної печатки, використовуючи комплексну систему захисту інформації, на яку контролюючим органом видано атестат відповідності;

3.2.3. використовувати для надання послуг засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що має експертний висновок ДССЗЗІ України за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації;

3.2.4. цілодобово приймати заяви про скасування, блокування та поновлення сертифікатів;

3.2.5. перевіряти дані, що вносяться до сертифіката, заяв на блокування, поновлення та скасування сертифікатів;

3.2.6. скасовувати, блокувати, поновлювати сертифікати та інформувати підписувачів та/або створювачів електронної печатки про зміну статусу їх сертифікатів у випадках, передбачених Регламентом, цим Договором і законодавством України;

3.2.7. перевіряти законність звернень про скасування, блокування, поновлення сертифікатів та зберігати документи, на підставі яких сертифікати були скасовані, заблоковані чи поновлені;

3.2.8. формувати сертифікати і надавати їх в електронній формі за бажанням Клієнта;

3.2.9. зберігати сформовані сертифікати упродовж строку, що передбачений законодавством;

3.2.10. перевірити володіння особистим ключем підписувачем та/або створювачем електронної печатки, який відповідає відкритому ключу, наданому для формування сертифіката;

3.2.11. забезпечувати цілодобовий доступ користувачів до сертифікатів підписувачів та/або створювачів електронної печатки, які дали на це згоду, до даних про статус сертифікатів на сайті Центру;

3.2.12. надавати Клієнту інформацію та документи відносно діяльності Центру (щодо послуг, тарифів та іншу інформацію, передбачену цим Договором та чинним законодавством України) за допомогою засобів телефонного, поштового, електронного зв’язку або шляхом розміщення її на сайті Центру;

3.2.13. шляхом розміщення на сайті Центру, в електронному вигляді передавати Клієнту експлуатаційну документацію на програмний комплекс «Варта», зокрема «Інструкцію із забезпечення безпеки експлуатації» та «Інструкцію про порядок генерації ключів та поводження із ключовими документами», в яких указуються порядок установлення та обслуговування програмного комплексу «Варта», забезпечення ключовими документами (ключовими даними), а також ужиття заходів щодо забезпечення режиму безпеки;

3.2.14. надавати консультації з питань щодо створення, перевірки та використання сертифікатів, засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки та процедури генерації особистого та відкритого ключів, а також створення електронних заявок;

3.2.15. інші зобов’язання, передбачені цим Договором, Регламентом та чинним законодавством України.

4. Права та обов’язки Клієнта і підписувача та/або створювача електронної печатки

4.1. Клієнт і його представники - підписувачі мають право:

4.1.1. ознайомитись з інформацією щодо діяльності Центру в сфері надання довірчих послуг;

4.1.2. отримати необхідні пояснення та консультації щодо предмету цього Договору, його виконання тощо;

4.1.3. отримати консультації з питань щодо створення, перевірки та використання сертифікатів, засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, генерації особистого та відкритого ключів, а також створення електронних заявок та заяв на зміну статусу сертифіката в Центрі або його відокремленому пункті реєстрації (далі – ВПР);

4.1.4. обумовити публікацію свого сертифіката на сайті Центру;

4.1.5. отримати сертифікати в електронній формі, якщо процедура реєстрації Клієнта та його підписувача та/або створювача електронної печатки пройшла успішно;

4.1.6. подавати заяви на блокування, скасування та поновлення свого сертифіката;

4.1.7. отримувати повідомлення щодо зміни статусу свого сертифіката;

4.1.8. подавати заяви, скарги, претензії тощо;

4.1.9. інші права, передбачені цим Договором, Регламентом та чинним законодавством України.

4.2. Клієнт і його підписувачі та/або створювача електронної печатки зобов’язані:

4.2.1. перед укладанням цього Договору ознайомитись із Законом та Регламентом;

4.2.2. виконувати вимоги, передбачені цим Договором, Регламентом та чинним законодавством України;

4.2.3. надавати повні, достовірні відомості та іншу інформацію відповідно до цього Договору, Регламенту Центру та чинного законодавства України;

4.2.4. надавати повну, достовірну інформацію, яка має бути включена до сертифіката, під час проходження процедури реєстрації в Центрі або його ВПР, подавши належним чином оформлені документи, перелік яких розміщений на сайті Центру;

4.2.5. своєчасно та в повному обсязі проводити розрахунки за довірчі послуги, за постачання програмного комплексу «Варта» або надання послуги з хмарного зберігання ключі КЕП (CloudKey), що становлять предмет цього Договору;

4.2.6. використовувати особистий ключ тільки в межах своїх повноважень;

4.2.7. надавати Центру письмові обґрунтовані зауваження стосовно якості довірчих послуг, якості отриманого програмного комплексу «Варта» та послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey), що становлять предмет цього Договору, у разі їх виникнення, впродовж 14 (чотирнадцяти) календарних днів після формування сертифікатів чи зміни їх статусу;

4.2.8. використовувати тільки надійні засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки (під час генерації особистого та відкритого ключів, формування та перевірки сертифікатів, шифрування інформації), що мають чинний сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації;

4.2.9. повідомляти Центр про зміну реквізитів, не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня настання відповідних змін;

4.2.10. отриманий програмний комплекс «Варта» використовувати тільки в рамках цього Договору (заборонено змінювати, модифікувати та передавати іншим особам);

4.2.11. здійснювати експлуатацію програмного комплексу «Варта» відповідно до вимог експлуатаційної документації, інструкції із забезпечення безпеки експлуатації засобів КЗІ, а також інструкції про порядок генерації ключів та поводження з ключовими документами;

4.2.12. додержуватись вимог щодо використання особистих ключів, визначених Регламентом та цим Договором;

4.2.13. перевіряти відповідність отриманого сертифіката до поданої електронної заявки;

4.2.14. зберігати особисті ключі у таємниці та у спосіб, що унеможливлює ознайомлення або використання їх іншими особами;

4.2.15. не використовувати особистий ключ у разі його компрометації;

4.2.16. знати пароль доступу до особистого ключа та «фразу-пароль» для голосової аутентифікації;

4.2.17. не розголошувати та не повідомляти іншим особам пароль доступу до особистого ключа та «фразу-пароль» для голосової аутентифікації;

4.2.18. негайно інформувати Центр про наступні події, якщо вони трапилися до закінчення строку чинності сертифікатів:

- втрату або компрометацію особистого ключа;

- втрату контролю щодо ключа через компрометацію пароля;

- виявлення неточностей, інформації чи відомостей, що не відповідають дійсності;

- зміну даних, що зазначаються у сертифікатах.

4.2.19. при виявленні неточностей або зміні даних, зазначених у сертифікаті, скасувати цей сертифікат;

4.2.20. інші зобов’язання, передбачені цим Договором, Регламентом та чинним законодавством України.

5. Підстава для надання довірчих послуг та умова для формування сертифікатів

5.1. Підставою для надання довірчих послуг є отримання Центром всіх документів, перелік та порядок подання яких визначений Регламентом Центру і розміщений на сайті Центру, а також надходження коштів від Клієнта на поточний рахунок Центру.

5.2. Формування сертифікатів відбувається тільки за умови надання Клієнтом електронних заявок на їх створення (в електронній формі), до яких внесені реквізити підписувачів, вказаний строк чинності сертифікатів та обумовлена їх публікація.

5.3. При отриманні довірчих послуг Клієнт та його підписувачі та/або створювачі електронної печатки надають Центру згоду на проведення відеоверифікації та/або фотофіксації Клієнта та відповідних документів, що пред'являються Клієнтом; надають згоду Центру на виготовлення та збереження фото та/або відеофіксації Клієнта, в тому числі на фотознімок та/або відеофіксацію під час отримання Клієнтом довірчих послуг. Відмова Клієнта від фотографування та/або відеофіксації надає право Центру відмовити Клієнту у наданні довірчих послуг.

6. Термін дії сертифіката та умови постачання програмного комплексу «Варта»

6.1. Термін дії сертифіката підписувача зазначається в самому сертифікаті.

6.2. Програмний комплекс «Варта» постачається Центром разом зі сформованим сертифікатом Клієнта.

6.3. Датою закінчення строку використання Клієнтом програмного комплексу «Варта» є дата припинення дії сертифіката ключа.

6.4. Отриманий Клієнтом програмний комплекс «Варта» поверненню не підлягає.

7. Порядок надання довірчих послуг

7.1. Клієнт подає до Центру або його ВПР:

- документ, що підтверджує оплату послуг;

- документи, необхідні для отримання сертифікатів, перелік яких розміщений на сайті Центру;

- електронні заявки для кожного з підписувачів.

7.2. Якщо дані, що вказані у сертифікатах Клієнта змінились, для отримання нових сертифікатів Клієнт повинен надати Центру документи, що підтверджують ці зміни.

7.3. Перевірка наданих даних та встановлення особи Клієнта та/або особи і повноважень його підписувачів та/або створювачів електронної печатки здійснюється посадовими особами Центру або його ВПР у відповідності до Регламенту та чинного законодавства України.

7.4. Центр або його ВПР перевіряє поданий комплект документів та електронні заявки на їх наявність і правильність заповнення, оплату Клієнтом послуг.

7.5. Не приймаються до розгляду документи, які мають підчистки, помарки, дописки, закреслені слова, інші виправлення чи надписи олівцем, а також пошкоджені, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

7.6. Якщо процедура реєстрації Клієнта та його підписувачів та/або створювачів електронної печатки пройшла успішно, Центр формує сертифікати і вносить їх у реєстр сертифікатів.

7.7. Центр або його ВПР за бажанням Клієнта надає Клієнту чи його підписувачам та/або створювачам електронної печатки сертифікати в електронній формі, забезпечує користувачам вільний доступ до сертифікатів Клієнта, якщо його підписувачі та/або створювачі електронної печатки дали на це згоду.

7.8. Дозвіл на публікацію сертифікатів на сайті Центру обумовлюється кожним підписувачем та/або створювачем електронної печатки Клієнта окремо у відповідних заявках на формування кваліфікованих сертифікатів підписувачів та/або створювачів електронної печатки (далі – заявки),.

7.9. Відповідальність за забезпечення конфіденційності та цілісності особистого ключа несе підписувач.

7.10. Обслуговування кожного сертифіката Клієнта здійснюється Центром відповідно до Регламенту протягом строку дії кожного із сертифікатів.

7.11. Скасування, блокування та поновлення сертифікатів Клієнта відбувається відповідно до Закону та Регламенту Центру.

7.12. Послуга формування кваліфікованої електронної позначки часу надається Клієнту цілодобово. Формування кваліфікованої електронної позначки часу здійснюється за бажанням Клієнта за запитом від засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

7.13. Консультаційні послуги Клієнту та його підписувачам та/або створювачам електронної печатки надаються фахівцями Центру особисто або за допомогою засобів телекомунікації (телефоном, факсом, електронною поштою).

8. Скасування, блокування та поновлення сертифіката

8.1. Центр негайно скасовує сформований ним сертифікат у разі:

8.1.1. подання заяви Клієнтом або його уповноваженим представником;

8.1.2. припинення діяльності Клієнта (юридичної особи), смерті підписувача (фізичної особи) або оголошення його померлим за рішенням суду;

8.1.3. визнання підписувача недієздатним за рішенням суду;

8.1.4. виявлення недостовірності даних, вказаних у сертифікаті;

8.1.5. компрометації особистого ключа;

8.1.6. закінчення строку чинності сертифіката ключа;

8.1.7. у випадках, зазначених в Регламенті.

8.2. Центр блокує сертифікат:

8.2.1. у разі подання заяви підписувачем, Клієнтом або його уповноваженим представником;

8.2.2. у разі отримання відомостей про компрометацію особистого ключа підписувача та/або створювача електронної печатки;

8.2.3. у разі несплати за довірчі послуги , постачання програмного комплексу «Варта» та/або надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) у термін, визначений цим Договором;

8.2.4. за рішенням суду, що набрало законної сили.

8.3. Блокований сертифікат поновлюється:

8.3.1. у разі подання заяви Клієнтом;

8.3.2. у разі встановлення недостовірності відомостей про компрометацію особистого ключа;

8.3.3. у разі сплати заборгованості за надані довірчі послуги, постачання програмного комплексу «Варта» та/або надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey);

8.3.4. за рішенням суду, що набрало законної сили.

8.4. Клієнт або його уповноважений представник подає заяву про скасування, блокування та поновлення сертифіката у порядку, передбаченому Регламентом.

8.5. Зміна статусу сертифіката набирає чинності з моменту внесення інформації про нього (із зазначенням дати та часу) до реєстрів чинних, скасованих і блокованих сертифікатів.

8.6. Центр невідкладно повідомляє підписувача або створювача електронної печатки про зміну статусу його сертифіката.

9. Ціна Договору, вартість послуг та постачання, порядок їх оплати

9.1. Ціна цього Договору – це сукупність грошових сум, сплачених Клієнтом за довірчі послуги, постачання програмного комплексу «Варта» та/або надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey), надані протягом усього строку дії цього Договору.

9.2. Вартість довірчих послуг, постачання програмного комплексу «Варта» та/або надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey), визначається на умовах цього Договору згідно цін, що розміщені на сайті Центру.

9.3. Центр виставляє Клієнту рахунок-фактуру згідно цього Договору згідно цін, що розміщені на сайті Центру.

9.4. Оплата здійснюється на умовах авансової оплати у розмірі 100% вартості на підставі рахунку-фактури шляхом безготівкового перерахування Клієнтом коштів на поточний рахунок Центру, що зазначений в цьому Договорі. Здійснення оплати може здійснюватися за допомогою сервісу онлайн-платежів.

9.5. У разі повторного формування сертифікатів Клієнт повинен сплатити кошти відповідно до цього Договору на умовах п.9.6 цього Договору.

9.6. У разі видачі сертифікатів на новий термін (перереєстрації) або формування нового сертифіката, в зв’язку зі зміною даних, що містяться в ньому, у випадку настання однієї з подій, передбачених п.4.2.18., або за бажанням Клієнта в будь-яких інших випадках, Клієнт повинен сплатити кошти за послуги відповідно до пп. 9.2., 9.4. цього Договору.

У разі перевидачі діючого кваліфікованого сертифікату електронного підпису до закінчення строку чинності такого сертифікату без змін даних в такому сертифікаті, якщо Клієнт вже сплатив кошти за постачання програмного комплексу «Варта» та/або надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) до закінчення строку чинності такого сертифікату, оплата здійснюється лише за надання довірчих послуг та постачання компоненти сумісної роботи з ключем КП «Програмний комплекс «Варта» до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису.

9.7. Вартість довірчих послуг та постачання програмного комплексу «Варта» та надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) за цим Договором може змінюватись. У такому разі Центр повідомляє про нові тарифи, не пізніше, ніж за 10 (десять) календарних днів до дати їх вступу в силу, шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Центру.

9.8. Датою належного виконання грошових зобов’язань Сторони визначають дату надходження коштів у розмірі 100% оплати грошових коштів у сумі, що підлягає сплаті за цим Договором.

9.9. Передача Клієнтом розрахункових документів, складених на ім’я Клієнта, будь-якій третій особі, покладення Клієнтом його обов’язку з оплати згідно цього Договору на будь-яку іншу особу, та виконання такого обов’язку такою особою, приймається Сторонами як належне виконання Клієнтом обов’язку з оплати належних платежів Центру за цим Договором. Виконання обов’язку Клієнта з оплати належного Центру платежу згідно цього Договору третьою особою не змінює особи, яка замовила довірчі послуги, постачання програмного комплексу «Варта» та надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey), що надаються на умовах цього Договору. При здійсненні платежів за цим Договором, в призначенні платежу необхідно обов'язково зазначати ідентифікаційний код Клієнта, для коректного та вірного відображення здійснення операцій.

9.10. На підтвердження факту надання довірчих послуг, постачання програмного комплексу «Варта» та надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) Клієнт підписує Акт приймання-передачі (далі - Акт) у 2 (двох) примірниках протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня його отримання та повертає один примірник Центру. Неповернення Акта та/або не направлення мотивованої відмови від підписання Акту у зазначений строк є визнанням того, що довірчі послуги, постачання програмного комплексу «Варта» та надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) за таким Актом вважаються наданими/поставленими належним чином та прийнятими Клієнтом без зауважень.

9.11. У разі відмови Клієнта від вчинення дій передбачених п.10.9 цього Договору, він протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня формування сертифікатів передає Центру обґрунтовану письмову відмову від підписання Акту.

9.12. У випадках, передбачених п.4.2.7. та п.9.11. цього Договору, Центр протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів розглядає письмове звернення Клієнта, з’ясовує в чому полягають його претензії, надає письмові роз’яснення щодо питань порушених у зверненні й приймає рішення стосовно усунення вище згаданих недоліків, у разі їх виявлення.

9.13. В день підписання сторонами Акту зобов’язання Центру щодо надання довірчих послуг, постачання програмного комплексу «Варта» та надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) вважаються виконаними. Якщо протягом строку, зазначеного в п.9.11. цього Договору, Акт з боку Клієнта не було підписано і Центр не отримував відмови від його підписання, то зобов’язання Центру щодо надання довірчих послуг, постачання програмного комплексу «Варта» та надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) вважаються виконаними у повному обсязі та належним чином.

9.14. Клієнт має право на повернення грошових коштів, сплачених авансом, які не були використані для оплати за цим Договором. Такі кошти повертаються Центром у безготівковому порядку за письмовою заявою Клієнта, яка обов’язково має містити його банківські реквізити. Повернення грошових коштів здійснюється Центром в строк до 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання вищезазначеної письмової заяви Клієнта.

10. Відповідальність Сторін

10.1. За невиконання або неналежне виконання умов Договору Сторони несуть відповідальність згідно чинного законодавства України та цього Договору.

10.2. У разі порушення строку та/або порядку оплати довірчих послуг, постачання програмного комплексу «Варта» та надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey), Центр блокує такі сертифікати Клієнта до дати належного виконання грошових зобов’язань.10.3. У разі порушення Центром строків надання довірчих послуг, постачання програмного комплексу «Варта» та надання послуг з хмарного зберігання ключів КЕП (CloudKey) , Центр несе відповідальність, передбачену нормами чинного законодавства України.

10.4. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або несвоєчасне виконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо таке порушення було спричинене невиконанням або неналежним виконанням іншою стороною своїх зобов’язань за цим Договором.

10.5. Сторона вважається невинною, якщо доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язань за цим Договором.

10.6. Сторони звільняються від відповідальності у випадках та у порядку, передбачених цим Договором та чинним законодавством України.

10.7. Клієнт несе відповідальність за виконання його підписувачами та/або створювачами електронної печатки умов Договору, за збереження ними особистих ключів.

10.8. Центр несе відповідальність:

10.8.1. за відповідність даних, що зазначені у сертифікаті, даним, що надані Центру Клієнтом;

10.8.2. керівник та посадові особи Центру несуть відповідальність за розголошення конфіденційної інформації, зокрема відомостей про персональні дані, згідно із законодавством України.

10.9. Центр не несе відповідальності:

10.9.1. за будь-яку шкоду, спричинену використанням Клієнтом засобів електронного підпису чи печатки, що не мають експертного висновку в сфері КЗІ, для генерації особистих та відкритих ключів, накладання та перевірки електронного підпису чи печатки, заподіяну будь-якій юридичній чи фізичній особі;

10.9.2. за будь-які негативні наслідки, які були спричинені порушенням Клієнтом вимог п.4.2.2 в частині порушення вимог щодо конфіденційності та компрометації особистих ключів, що сталося з вини Клієнта;

10.9.3. за збої в обміні інформацією, що виникли в результаті несправності ліній зв’язку, відключення та перебої в мережах живлення, несправності апаратних і програмних засобів Клієнта.

11. Форс-мажорні обставини

11.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання сталося внаслідок дії непереборної сили (форс-мажор), такої як: стихійні лиха (пожежі, повені, землетруси тощо), військові дії, революції, епідемії, або втручання з боку компетентних органів, зміни у чинному законодавстві, а також інших обставин надзвичайного характеру, які виникли після підписання цього Договору й такі, які Сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами.

11.2. Сторона, яка підпала під дію форс-мажорних обставин повинна письмово повідомити іншу Сторону впродовж 5 (п’яти) календарних днів про настання форс-мажорних обставин та про можливий термін їх припинення, а в строк до 10 (десяти) днів надати відповідні документи, які це підтверджують, від компетентних органів.

Строк виконання зобов’язань відкладається на термін дії таких обставин.

Несвоєчасне (пізніше 5 (п’яти) днів) повідомлення про існування форс-мажорних обставин позбавляє відповідну Сторону права посилання на них для звільнення від відповідальності.

11.3. Якщо обставини, передбачені п.12.1 Договору, будуть тривати понад 90 (дев’яносто) днів, Сторони повинні вирішити питання відносно розірвання цього Договору або узгодження строку виконання обов’язків за цим Договором.

11.4. Якщо Сторони не дійдуть згоди, то Сторона, що не підпала під дію обставин непереборної сили, має право розірвати цей Договір на підставі письмового повідомлення про це (рекомендованим листом, телеграмою тощо) іншої Сторони за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання. Договір вважається розірваним на 11 (одинадцятий) календарний день з моменту отримання іншою Стороною такого повідомлення.

12. Конфіденційність

12.1. Сторони домовилися вважати всю інформацію, будь-які матеріали та відомості, що пов’язані з операціями, які відбуваються відповідно до цього Договору, конфіденційною інформацією.

12.2. Конфіденційна інформація не може передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої сторони за цим Договором, крім випадків, що пов’язані з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання своїх зобов’язань за цим Договором або сплати податків та інших обов’язкових платежів, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

13. Дія Договору

13.1. Цей Договір набуває чинності з моменту прийняття (Акцепту) цієї Публічної оферти та умов цього Договору та діє до дати відмови будь-якої Сторони від цього Договору, але не раніше виконання однією Стороною перед іншою взятих майнових зобов’язань, а в частині виконання Центром своїх обов’язків, пов’язаних з обслуговуванням сертифікатів – до закінчення строку дії чи скасування сертифікатів.

13.2. Дія Договору тимчасово зупиняється на період відсутності у Клієнта жодного чинного або заблокованого сертифіката.

13.3. Дія Договору припиняється:

13.3.1. за згодою Сторін;

13.3.2. у випадках, передбачених п.8.11. цього Договору;

13.3.3. з ініціативи Центру (за умови скасування сертифіката Центру або у випадку припинення діяльності Центру);

13.3.4. за рішенням суду, що набрало чинності;

13.3.5. в інших випадках, передбачених законодавством України.

13.4. У випадку дострокового припинення дії Договору Центр скасовує сертифікати Клієнта.

13.5. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.

13.6. Центр залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати умови цього Договору, зокрема, але не виключно, тарифи, умови надання Послуг та інші положення Договору.

13.7. Зміни до цього Договору набирають чинності з моменту їх публікації на Сайті Центру, якщо інше не передбачено чинним законодавством або умовами цього Договору, чи в самому повідомленні Центру про відповідні зміни.

13.8. Центр зобов'язується повідомляти Клієнта про внесені зміни шляхом розміщення відповідної інформації на Сайті Центру. Додатково Центр може, за власним розсудом, надсилати повідомлення про зміни електронною поштою або іншими засобами комунікації.

13.9. Користування послугами Центру після набрання чинності змін означає автоматичну згоду Клієнта з новими умовами цього Договору.

13.10. Якщо Клієнт не згоден із внесеними змінами, він має право припинити користування послугами Центру до моменту набрання чинності змін або розірвати цей Договір, письмово повідомивши Центр про таке рішення, шляхом відправлення офіційного листа Центру за адресою, зазначеною в реквізитах цього Договору.

14. Захист персональних даних

14.1. Сторони погоджуються, що у зв’язку з цим Договором можлива передача одна одній персональних даних своїх представників - суб’єктів персональних даних.

14.2. Персональні дані представників Сторін, що були отримані у зв’язку з виконанням цього Договору можуть зберігатися відповідною Стороною безстроково, якщо інше не передбачене чинним законодавством.

14.3. У зв’язку з вищевикладеним та у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р № 2297-VI (далі – Закон № 2297-VI), Сторони підтверджують та гарантують наступне:

14.3.1. будь-які персональні дані, що передаються іншій Стороні, обробляються відповідно до вимог чинного законодавства України в сфері захисту персональних даних;

14.3.2. Сторони гарантують, що обробка персональних даних у зв’язку з виконанням цього Договору обмежується метою обробки персональних даних, що зазначена у згоді на обробку персональних даних відповідного представника передаючої Сторони або в чинному законодавстві;

14.3.3. всі представники, персональні дані яких передаються, належним чином повідомлені про свої права, мету обробки та осіб, яким ці дані можуть передаватися, відповідно до Закону № 2297-VI;

14.3.4. персональні дані представників однієї Сторони обробляються іншою Стороною виключно у зв’язку з виконанням цього Договору і Сторона, що отримала такі персональні дані, включає їх у власні бази даних.

14.4. Сторони зобов'язуються належним чином виконувати вимоги Закону № 2297-VI, зокрема, зобов’язуються здійснити всі необхідні організаційні та технічні заходи для належного захисту отриманих від іншої Сторони персональних даних представників.

14.5. Сторона, що передала персональні дані своїх представників іншій Стороні при недотриманні вказаних гарантій та/або при порушенні законодавства про захист персональних даних, самостійно несе відповідальність за всі наслідки такого порушення.

15. Порядок вирішення спірних питань

15.1. У випадку виникнення спорів та розбіжностей з питань, що становлять предмет цього Договору або у зв’язку з ним, Сторони вживають всіх можливих заходів для їх вирішення шляхом переговорів.

15.2. Якщо Сторони не зможуть дійти згоди, всі спори та розбіжності, що виникають при виконанні цього Договору, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

16. Прикінцеві положення

16.1. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

16.2. Центр має статус платника податку на прибуток на загальних підставах.16. 3. У своїй діяльності Сторони погоджуються використовувати електронні документи та призначені для цього КЕП. Сторони визнають будь-які документи в електронному вигляді із застосуванням КЕП, складені та надані будь-якою Стороною іншій засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригінали, що мають юридичну силу.

17. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін

Центр:

ТОВ «ЦСК «УКРАЇНА»

03142, м. Київ, вул. Ірпінська, 1

тел. 206-72-31, факс 206-72-32

ЄДРПОУ – 36865753

АТ КБ «ПриватБанк»

UA813052990000026002026218651

інд. податковий № 368657526561

свідоцтво платника ПДВ № 200007487

Директор – Валерій КОХНО