Наш спеціаліст зв’яжеться з вами найближчим часом
Кваліфікований електронний підпис
Має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (П.4 ст. 18 ЗУ №2155-VII від 5.10.2017 р.)
Де використовують електронний підпис?
Добірка сервісів для практичного застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) в Україні.
Сервіси електронного документообігу з державними органами
Державна податкова служба
Національне агентство з питань запобігання корупції
Пенсійний фонд України
Міністерство соціальної політики
Міністерство внутрішніх справ України
Електронний суд
Система електронної взаємодії органів виконавчої влади
Загальнодержавний портал державних закупівель
Державна служба статистики України
Державна казначейська служба України
Державна архітектурно-будівельна інспекція України
Державний земельний кадастр
ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ
Реєстр територіальних громад
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Єдиний веб-портал використання публічних коштів
Helsi
Міністерство екології та природних ресурсів України
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру
ЄДР декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Державне агентство водних ресурсів України
Інтегрована система електронної ідентифікації
Електронний кабінет перевізника
ЄДР осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
M.E.Doc — своєчасна звітність та миттєвий обмін електронними документами
СОТА — вебсервіс для електронної звітності та обміну документами з контрагентами
Державні послуги онлайн
Сервіси для обміну електронними документами з контрагентами
M.E.Doc - своєчасна звітність онлайн та безлімітний обмін електронними документами.
СОТА — вебсервіс для електронної звітності та обміну документами з контрагентами.
FlyDoc — сучасний функціональний модуль для зручного електронного документообігу в BAS
Сервіси електронних послуг для громадян
Мінсоцполітики Призначення житлової субсидії
iGov.org.ua
Єдиний портал адміністративних послуг
Особистий кабінет киянина
Особистий кабінет для мешканців міста Дніпра
Особистий кабінет львів'янина
Петиції Президенту України
Державна реєстрація актів цивільного стану
Послуга призначення допомоги при народженні дитини
Національний реєстр електронних інформаційних ресурсів
Портал електронних сервісів міста Харків
Електронний кабінет водія
Електронна соціальна послуга "Муніципальна няня"
Єдина система місцевих петицій
Пенсійний фонд України
Дія - державні послуги онлайн
Державні послуги онлайн
Яка вартість електронного підпису?
Вартість отримання електронного підпису залежить від форми організації підприємства та терміну дії сертифіката
Додаткові послуги
Виїзд фахівця для видачі кваліфікованого електронного підпису до вашого офісу у Києві
від 470 грн
Перевидача сертифіката до закінчення терміну його дії. Наприклад у зв'язку з кадровими змінами або втратою ключа
126 грн
ЗамовитиЯк отримати електронний підпис?
Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг “ЦСК “Україна” надає довірчі послуги органам державної влади, організаціям і підприємствам всіх форм власності, а також фізичним особам.
Отримати новий електронний підпис
Отримуєте КЕП вперше або змінились дані в сертифікатах: реквізити підприємства, дані посадової особи
Продовжити дію сертифікатів онлайн
Закінчується термін дії сертифікатів без змін у даних підприємства та підписувачів
FAQ та інструкції
Відповіді на актуальні запитання, роз’яснення та інструкції щодо роботи з КЕП
Що таке "сертифікат ключа"? Для чого він призначений?
Сертифікат відкритого ключа — електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію вебсайту.
Сертифікат ключа кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг зобов'язані публікувати, за згоди, на своїх вебсайтах усі видані сертифікати КЕП. Щоб контролюючий орган або Ваш контрагент могли у будь-який час перевірити відповідність Вашого підпису на е-документі та відправити вам документ у зашифрованому вигляді лише на кінцевого отримувача — Вас.
Чи можна отримати електронний підпис онлайн, без відвідування офісу?
Отримати новий електронний підпис без відвідування офісу можна на нашому сайті, або через програму M.E.Doc та СОТА.
Онлайн-продовження сертифікатів без надання комплекту документів можливе лише за таких умов:
- термін дії попереднього сертифіката ще не закінчився;
- не відбулося змін у даних (юридична адреса, назва підприємства або дані посадової особи), внесених у сертифікат;
- Ви маєте дійсний секретний ключ до сертифіката та пам’ятаєте пароль до нього (нові заявки потрібно підписати дійсним е-підписом).
Як перевірити документ підписаний електронним підписом на легітимність?
Перевірити накладання підпису на е-документ можна за допомогою спеціального програмного забезпечення для звітності та електронного документообігу — M.E.Doc та СОТА або на сайті центрального засвідчувального органу — Міністерства юстиції України.
Коли необхідно поновлювати сертифікати електронного підпису?
Електронний підпис видається на 1 або максимально на 2 роки, але якщо у Вас змінюються реєстраційні дані або інформація про підписантів, то замінити КЕП необхідно терміново з наданням підтверджувальних документів про зміни.