CloudKey доступний для роботи з тендерами

Всі користувачі Електронної системи публічних закупівель Prozorro відтепер можуть безпечно зберігати свій КЕП у хмарі — CloudKey від КНЕДП ЦСК “Україна”. Хмарний захищений носій гарантує користувачам безпеку, зручність та доступ до ключа 24/7 з будь-якого місця, де є інтернет. 

Тепер робота з тендерами стала ще простішою, адже користувачеві не потрібно турбуватися про токени та шукати способи їх під’єднання до пристрою. Працювати з тендерними майданчиками за допомогою CloudKey можна навіть зі смартфона. 

Зокрема, маючи хмарний захищений носій CloudKey, можна:

  • подати заявку на проведення закупівлі;
  • подати заявку на участь у тендері;
  • підписати тендерну документацію.

CloudKey для Prozorro

Електронна система публічних закупівель Prozorro — це нові можливості для розвитку бізнесу. На цій онлайн-платформі, державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість поставити це державі. Публічні закупівлі це величезний ринок та величезна відповідальність для держави. В Україні цей ринок повністю прозорий.

Е-підпис для роботи з тендерами

Щоб мати змогу подати заявку на участь у тендері, на проведення закупівлі чи підписати тендерну документацію, учасник повинен мати кваліфікований електронний підпис.

CloudKey — хмарний захищений носій, який дозволяє кожному клієнтові зберігати ключ КЕП у провайдера довірчих послуг всередині захищеного апаратно-програмного пристрою — криптомодуля. Зважаючи на те, що криптомодуль є засобом КЕП, то підпис, сформований за допомогою ключа, який у ньому зберігається, є кваліфікованим електронним підписом, що цілком відповідає всім вимогам законодавства України.  Тож, CloudKey — це не тільки зручне рішення для тендерних майданчиків, а й повністю законодавчо обґрунтоване. 

Переваги хмарного CloudKey:

  • Якщо ви працюєте з тендерами, вам завжди потрібно мати з собою токен, що не дуже зручно. Натомість CloudKey доступний завжди без прив’язки до будь-яких фізичних носіїв. 
  • CloudKey більш надійний, адже його практично неможливо втратити. У випадку ж втрати токена, на відновлення КЕП потрібно витратити чимало часу та додаткові кошти. 
  • З хмарним е-підписом немає прив'язки до робочого місця — працювати можна з будь-якого місця на планеті, де є інтернет, а підписання документів може відбуватися за допомогою будь-якого гаджета: телефона, планшета, ноутбука або комп'ютера.
  • Окрім зручності використання, хмарний захищений носій значно вигідніший за ціною за будь-який інший формат зберігання КЕП. Щомісячна вартість зберігання захищеного носія CloudKey у хмарі — лише 20 грн на місяць.

Як це працює? 

Уявімо, що ви подаєте свою пропозицію на тендер. Раніше, щоб підписати документ, потрібно було мати е-підпис на захищеному носієві та персональний комп’ютер із usb. Тепер все стало ще простіше — про флешки та токени можна забути, адже з хмарним CloudKey для підписання тендерних та будь-яких інших документів, необхідно лише відсканувати QR-код за допомогою мобільного додатку, що може бути встановлений на будь-який гаджет, що є у вас під рукою. 

Крім того, хмарний підпис буде корисним кожному підприємцеві не тільки для участі у тендерах, а й для всіх інших потреб, пов’язаних з використанням е-підпису.

Зокрема, вже зараз CloudKey можна використовувати для:

  • Подання електронної звітності
  • Реєстрації податкових накладних
  • Обміну електронними документами
  • Аутентифікації на державних електронних порталах
  • Реєстрації електронних чеків під час використання ПРРО.

Перелік тендерних майданчиків, що під’єднані до роботи з хмарним захищеним носієм CloudKey дивіться за посиланням.  

Як використовувати CloudKey в електронній системі публічних закупівель Prozorro показано тут

Детальніше про переваги хмарного підпису для українського бізнесу читайте у матеріалі Дія.Бізнес: “Хмарний електронний підпис — надійний та сучасний інструмент для бізнесу”.

Якщо у вам потрібна додаткова консультація щодо роботи CloudKey або ви маєте бажання інтегрувати хмарний підпис до свого сервісу чи програми, звертайтесь за консультацією до наших фахівців: +380 44 206 72 15.