Як зареєструвати електронний підпис для РРО у податковій?
Підприємства, що у своїй діяльності для реєстрації розрахункових операцій використовують програмний РРО мають в обов’язковому порядку зареєструвати КЕП уповноваженої особи та/або печатки для РРО через Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Для створення Повідомлення у програмі M.E.Doc виконайте наступні дії:
Крок 1. З головного меню перейдіть до розділу РРО — Реєстр документів РРО. На панелі інструментів натисніть Створити — Новий звіт.
Крок 2. У вікні Створення звіту оберіть ПРРО — Програмні РРО, оберіть Повідомлення та натисніть Створити.
Крок 3. В табличній формі вкажіть всі наявні уповноважені особи чи/та всі наявні електронні печатки для роботи з програмним РРО.
При внесенні сертифікату відповідальної особи обов'язково необхідно зазначити “Тип підпису” — це може бути касир або старший касир. Ці типи мають різні повноваження, наприклад, старший касир може замість касира, закрити його зміну, якщо касир за якихось обставин не може це зробити самостійно.
У випадку, коли необхідно буде анулювати підпис касира чи електронної печатки, що використовувався для фіскалізації, необхідно буде у цьому Повідомленні у полі “Тип підпису” вказати “Припинення роботи”.
Крок 4. Після заповнення, перевірте Повідомлення через Наступні дії — Перевірити звіт та підпишіть, натиснувши Передати звіт на підпис. В стандартному вікні підписання введіть пароль секретного ключа:
Дане повідомлення підписує відповідальна особа своїм підписом і відправляє у контролюючий орган.
Крок 5. Відправте документ на реєстрацію, обравши Відправити у контролюючий орган.
Обов’язково дочекайтесь Квитанції про прийняття Повідомлення.